Sunday 13 November 2011

ROMANTIC & FEMININE



Piće večeri sok od jagode, pjesma večeri



Inspirirana člankom jednog portala odlučila sam napraviti mašnu od kose i kombinirati ju s bluzom boje pudera na volane za kojom sam već nekoliko puta posezala!

Inspiracija:
Automatski nisam htjela prenapadnu šminku, znala sam samo da želim roze obraze, ali i da zadržim zavodljivost. Odlučila sam se za tuš.

MAKE UP

Na čisto lice nanijela sam hidratantnu kremu. Počešljala sam kosu i maknula je od lica. Nanijela sam puder REVLON PHOTO READY u nijansi 005 Natural Beige i MAX FACTOR MASTERTOUCH UNDER EYE korektor. Na kapak sam kao bazu izabrala MAX FACTOR mono sjenilo u nijansi 102 Almond, koje sam također lagano povukla i ispod oka čisto da dobim malo sjene.


Unutarnji kut oka posvijetlila sam SEPHORA jako svijetlo roskastim sjenilom, na donju vodenu liniju stavila sam bijelu olovku.


Na pregib oka, slijedeći slijepoočnu kost nanijela sam mješavinu dva sjenila smeđe nijanse iz SEPHORA PALETE. Kada sam došla do vanjskog kuta, sjenilo sam izvukla blago prema van, ravno po slijepoočnoj kosti.


Ispod oka, uz donju liniju trepavica, malo sam razmazala crnu olovku u kombinaciji sa tamno smeđim sjenilom iz SEPHORA PALETE.


Ravnim, kosim kistom nanijela sam tuš u tankoj liniji, pa sve debljoj, kako sam se probližavala vanjskom kutu oka.


Htjela sam izvući pod blagim kutom liniju tuša izvan okvira oka. Kako bi linije na jednom i drugom oku uvijek bile iste visine i pod istim kutom koristim jedan trik. Pratim liniju donjeg kapka i tušom radim liniju kao da tu liniju donjeg kapka produžujem.


Kada točno odredim što želim, tj. koliko daleko izvan okvira oka želim izvući tuš, tada spojim kraj linije sa ranije nacrtanom linijom, te popunim, odnosno zacrnim 'trokut' da dobim jednu crtu.


Stavila sam jedan sloj maskare NIVEA LASH ELASTIC i popunila obrve sjenilom za obrva CATRICE EYEBORW SET.


Usne sam ispunila i lagano obrubila ALVERDE olovkom za usne u nijansi 19 Terra.
Kako sam imala puno vremena poigrala sam se sa konturom lica. Bronzerom iz PUPA MAKE UP BOOK naglasila sam jagodice i ublažila sam crte lica, točnije bočni rub čela i vilice. Za rumenilo izabrala sam ARTDECO BLUSHER u nijansi 48, a kao iluminator ispod obrva i gornjem dijelu obraza koristila sam MAC PREP + PRIME SKIN ENHANCER ILLUMINATEUR DE TEINT.


Na usne sam još stavila DIOR SPARKLE SHINE GLITTER TOP COAT FOR LIPS.



KOSA



OUTFIT  

Crne uske hlače Pepe Jeans, Zara pletena vesta šišmiš rukava, Monsoon bluza, Vanilla cipele.


No comments:

Post a Comment