Thursday 15 December 2011

AUBERGINE & PORCELAIN MAKE UP LOOK



Već neko vrijeme razmišljam napraviti nešto jednostavno, a opet pomaknuti granice. Imam tester SISLEY PHYTO TEINT ECLAT  u nijansi No. 0, porcelain, osobno presvjetla nijansa, ali inače, tekući puder je savršenstvo. Dugotrajan, prozračan, srednje prekrivanje, ne masti kožu i ostavlja ju savršeno svilenu na dodir. Negativnost je jedino u cijeni koja je po mom mišljenju daleko preskupa. No da ne duljim...

Na lice sam nanijela SISLEY PHYTO TEINT ECLAT No. 0 - PORCELAIN. Nisam koristila dodatno korektor. Obrve sam uredila pomoću STILA BRUSH No.10 kista i CATRICE EYEBROW SET-a.


Na cijeli kapak do obrva nanijela sam B1 sjenilo iz SEPHORA PALETE (mat sjenilo, mliječne nijanse)



Kako bi blago definirala oko nanijela sam nijansu tamnije sjenilo A2 (mat ivory nijansa) u pregib oka prema rubu nosa.


Nakon toga prstima sam natapkala LOOK BY BIPA MOUSSE EYESHADOW u nijansi No. 2 - SUNRISE (nježno bež roskasto sjenilo sa sitnim šljokicama).


Na donju vodenu liniju nanijela sam bijelu olovku, a trepavice sam počešljala četkicom od NIVEA LASH ELASTIC crne maskare koju sam prije toga obrisala u papirnatu maramicu kako bi na sebi imala minimalno proizvoda.


Obraze sam blago istanula bronzerom pomoću  velikog ARTDECO okruglog kista za rumenilo tako da sam višak bronzera na kistu prije nanošenja dobro istresla na zapešću.


Nakon toga istim kistom nanijela sam MAC PREP+PRIME SKIN ENHANCER ILLUMINATEUR DE TEINT preko cijelih obraza, sredini nosa, brade i kao da formiram slovo C sa linijom obrva, obraza i slijepoočnice. To je cijelom licu dalo porculanski sjaj.




S obzirom da nisam imala ruž u boji patliđana  već samo sjajilo koje je bilo preprozirno, našla sam ESSENCE KAJAL HIGHT PRECISION AND LONG LASTING PENCIL u nijansi No. 10 - BOOGIE NIGHTS koja mi je bila idealna po boji i teksturi jer je masna. Usne, prethodno nahranjene MELEMOM, pobrisala sam maramicom, Olovkom sam ih obrublila malo izvan moje prirodne linije usana kako bi ih učinila prividno punijim te ih također ispunila istom olovkom. Prstila sam lagano razmazala usnice i ponovila postupak da 'ruž' budo postojaniji. Zatim sam na usne nanijela sjajilo H11 iz SEPHORA PALETE.



No comments:

Post a Comment