Monday 5 December 2011

REVIEW OF BENEFIT THEY'RE REAL MASCARA


Već desetak dana koristim BENEFIT THEY'RE REAL maskaru.
Vjerujem da postoje različiti ukusi oko rezultata koje očekujemo od maskare stoga ću ovdje iznjeti pozitivne i negativne stvari po mom ukusu.

1. Jedna od meni najbitnijih stvari kod maskare je da se ne preslikava na gornji i donji kapak jer mi nema gore od scenarija non stop provjeravanja i brisanja preslikane maskare!
Prilikom nošenja ove maskare niti jednom se to nije dogodilo.
Moja ocjena 10/10

2. Razdvajanje trepavica, slojevitost i nadogradnja!
Mogu reći da definitno nije najbolja maskara koju sam probala što se tiće razdvajanja trepavica, ali da radi solidan posao, pogotovo u prvom sloju. Što se tiče drugog sloja treba paziti i dobro razdvajati trepavice, ako vam to ne ide koristite češljić za razdvajanje trepavica.
Moja ocjena 8/10

3. Intenzitet boje!
Volim da je maskara intenivne crne boje iz razloga što najčešće stavljam jedan sloj.
Moja ocjena 9/10

4. Produljivanje trepavica!
Da! Po meni, smatram da je to glavni zadatak ove maskare i da je odlična u tome.
Moja ocjena 10/10

5. Gustoća trepavica!
Na tom polju je najslabija što me začudilo s obzirom na četkicu.
Moja ocjena 5/10

Bez maskare

Jedan sloj Benefit they're real maskare

Dva sloja Benefit they're real maskare


Ako tražite maskaru koja će vam produžiti trepavice, koja će trajati cijeli dan i neće se preslikavati vjerujem da će vas ova maskara oduševiti.


No comments:

Post a Comment