Saturday 19 November 2011

Trends Autum- Winter 2011/2012 - BLUE SMOKEY EYE

Imam plave oči i obavezno prilikom kupovine, ako se zapiknem na plava sjenila, slušam od prodavačica odgovaranje od istih uz razlog da plave oči loše izgledaju sa plavim sjenilom i da te boje izbjegavam.
NE SLAŽEM SE! Smatram da možete nositi svaku boju, samo je bitno pronaći pravu nijansu ili kombinaciju boja! MAKNITE SE OD STEREOTIPA.

Kada sam radila post o trendovima za jesen, zimu 2011./2012. unaprijed sam razmišljala o ideji tutoriala o svakom trendu zasebno. Smokey eye, meni jedna od najdražih tehnika šminkanja... Nadam se da će vam se svidjeti :) Jednostavno je i brzo, izdrži cijelu noć, jedino što ćete trebati popraviti je ruž.

Plavi smokey eye sa crnim detaljima kako bi bolje odgovarao plavim očima
Inspiracija
Preko cijelog lica i kapaka nanijela sam SEPHORA BASE ZERO BRILLANCE - ANTI SHINE PRIMER. S obzirom da sam ga nanijela i na kapke neću koristiti nikakav dodatni primer.

Za podlogu sam izabrala REVLON COLORSTAY tekući puder u nijansi No. 150 Buff, koji sam pomiješala sa malo tekućeg pudera CLINIQUE REPAIRWEAR No. 11 Nutty. Uredila sam obrve koristeći CATRICE EYEBROW SET, kojeg već neko vrijeme stalno upotrebljavam i želim reći da je jako dobar, jeftin, ali po mom mišljenju isključivo za žene koje imaju srednje do tamne obrve. Na sam pregib kapka nanijela sam neutralno sjenilo boje kože.



Zatim sam koristila mono sjenilo TOO FACED COSMETICS u nijansi DEEP SPACE. To je crno sjenilo mjestimično prošarano plavim pigmentima. Napravljeno je tako da možete koristiti samo plave pigmente, samo crno sjenilo ili kombinirati boje.

Koristila sam za početak samo crno sjenilo koje sam nanosila tehnikom utapkavanja na kapak, a ne razmazivanjem. Kod tamnih sjenila koja se nanose u velikim količinama najčešće završite tako da vam se sjenilo istrusi po podočnjacima i obrazima. Ako nanosite sjenilo tako da ga lagano utapkavate imati ćete minimalno produkta ispod očiju. Ako ni to ne ide, uvijek možete promijeniti redoslijed i prvo šminkati oči, a nakon toga se uhvatiti tena.


Rubove sjenila sam izblendala, odnosno omekšala prijelaz da nema grubih linija na način da sam po samom rubu sjenila puno puta prelazila sa vrškom čistog kista.


Na gornjoj slici, ako bolje obratite pozornost se lijepo vidi ono neutralno sjenilo boje kože (iznad crnog sjenila) koje ima zadatak da još više ublaži prijelaz boja. Ako niste zadovoljni intenzitetom sjenila ili ste blendanjem previše maknuli intenzitet boje, dodajte još sjenila i ponavljajte postupak blendanja dokle god ne postignete željeni rezultat.

Na crno izblendano sjenilo sam nanijela plave pigmente.


Zatim sam crnom olovkom prešla po gornjoj i donjoj vodenoj liniji, te uz sami gornji i donji kapak uz liniju rasta trepavica.


Velikim kistom za puder u prahu sam odstranila sitne mrvice sjenila koje su mi pale na područje podočnjaka, a korektorom ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR u nijansi 01 LIGHT sam popravila nepravilnosti. Nanijela sam NIVEA LASH ELASTIC maskaru u crnoj boji.



Obraze sam naglasila samo bronzerom tople, svijetlije smeđe nijanse iz PUPA MAKE UP BOOK, a na usne sam stavila SEPHORA LIP ATTITUDE GLAMOUR No. G19.


No comments:

Post a Comment