Friday 11 November 2011

NEW MONTH WISHES

Volim modu, volim shopping, volim drugačije, posebno, ugodnost, ljepotu, volim svečano, urbano, street style, vintage, kombinacije, boje, ali prije svega volim onaj poseban osjećaj koji me obuzme kad se pogledam u ogledalo i kad sam zadovoljna.
Često je to jedan određeni detalj, koji samo meni budi zadovoljstvo i samopouzdanje, nekad je to donje rublje koje se ni ne vidi, ali zbog kojeg sebi zračim seksi i samouvjereno.

Jednostavno VOLIM MODU i VOLIM SE IGRATI S NJOM.

Zadnjih nekoliko dana puca me opsesija za određenim stvarima, pa ih stavljam na listu želja za kraj godine. Biti ću happy ako ijedan proizvod nabavim, a vjerujem da ću naušnice probati sama iskombinirati..

Accessories

Beskrajno duuuuuge naušnice inspirirane prirodom, životinjama.. jesen..





Pletene, visoke rukavice otvorenih prstiju

Bags

Crveno, igra remenima... Jedna mala, a opet posebna..
I naravno veća, kad bi birala bila bi ova konjak smeđa..





Shoes


Absolutely in love with Pepe Jeans and Diesel shoes!!!

Pepe Jeans Sue

Pepe Jeans new harriet
Diesel bogarde


Diesel bogarde

Diesel D'aly
Diesel day
Salsa
Clothes

Zara, Mango, Monsoon, Promod, Pepe Jeans, Vero Moda, Diesel, Only, Salsa, Extreme intimo, Calzedonia i Massimo Dutti brandovi su među kojima se najviše pronalazim i koji prevladavaju u mom ormaru.



Monsoon

Salsa
Diesel - love everything



Cosmetics

Inglot - definitivno imam u planu otići do Inglota i složiti si neutralnu paletu sjenila i paletu sjenila sa živim bojama.



Illamasqua - brand koji je nedavno stigao u Zagreb, poseban u svakom pogledu.. Moj šećer na kraju!

No comments:

Post a Comment