Monday 9 January 2012

PEPERMINT TWIST


Look inspiriran klubom PEPERMINT i njihovim programom TWIST koji se održava svake srijede.


 


Tekući puder REVLON COLORSTAY No. 150 Buff. Obrve sam uredila pomoću CATRICE EYEBROW SET-a. Na kapak sam ALVERDE kistom za sjenila nanijela sjenilo B8 iz SEPHORA PALETE.



Rubove sjenila blendala sam pomocu SEPHORA kista No.13 na koji sam prethodno nanijela ivory sjenilo B1 iz iste palete.



Uz donje trepavice sam nanijela ista sjenila i ponovila blendanje uz ivory sjenilo. Nanijela sam bijelu olovku na vodenu liniju. Korektorom ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR No. 01 LIGHT prekrila sam nedostatke i nanijela sam MAX FACTOR 2000 CALORIE DRAMATIC LOOK maskaru.



Na obraze sam stavila rozo rumenilo PUPA LUMINOUS TOUCH BLUSH No 05 i MAC PREP + PRIME SKIN ENHANCER ILLUMINATEUR, a na usne YVES SAINT LAURENT ROUGE VOLUPTE No. 8 i malo melema.
  Na kraju, odlučila sam se za umjetne trepavice ARTDECO GLAMOUR STARS, a crnim ESSENCE tušom sam prekrila liniju trepavica. Tuš nisam izvlačila van okvira oka.





Nažalost nisu fotoaparatom dobro snimljene šljokice na trepavicama.

No comments:

Post a Comment