Sunday 6 November 2011

SPONTANI IZLAZAK.. BBS


Piće večeri Martini.. Pjesma večeri:


Subota je počela odlukom da nešto napravim s ovim blogom - konačno prihvaćam izazov svojih cura.
Malo mi fali tehnike da prenesem želje točno kako bi htjela i dok to sve ne nabavim igrati ću se s ovim što imam.

Za idući put obećajem slike svakog koraka make upa, a ovaj put jedino što imam je finalni produkt.


Već dugo nisam radila crni smokey eyes i čisto sam ga se zaželjela nakon šminkanja frendice za halloween..
Odluka je pala.


MAKE UP
Besprijekorana podloga je po meni jako važan dio dobrog smokey eye look-a.

 MELEM ZA USNE
LOREAL TRIPLE ACTIVE NUTRITION
KENZO AMOUR
SEPHORA LAK ZA NOKTE No. L08

Na lice sam nanijela hidratantni kremu - L'OREAL triple active nutrition s obzirom da imam suhu kožu, koja,pogotovo zimi, treba dosta hrane. Na usne hrvatski proizvod MELEM, na ovaj način dok dođu na red usne za šminkanje one su mekane i spremne ;)

Za primer, odnosno bazu prije tekućeg pudera, koristila sam SEPHORA base zero brillance.  Nakon nje, nanijela sam tester novog pudera LANCOME TEINT MIRACLE u boji broj 3. Moram priznati da me apsolutno oduševio miris i sama tekstura ovog pudera, ali je boja ipak mrvicu pretamna za mene i ima, meni, malo prežuti ton. No nema veze, odlucila sam to popraviti sa korektorom i poigrati se konturama na kraju.

Na kapak sam stavila također bazu da mi sjenilo tijekom večeri ne uđe u pregibe. Koristila sam SEPHORA BASE FIXANTE PAILLETTES u prirodnoj boji.

SEPHORA BASE ZERO BRILLANCE (FACE)
SEPHORA BASE FIXANTE PAILLETTES (EYES)
LANCOME TEINT MIRACLE (No. 3)
ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR CONCEALER (01 LIGHT)

Sa SEPHORA velikim kistom za sjenila broj 25 nanijela sam sjenilo MOON BEAM (TOO FACED - kupljeno u Sephori). Sjenilo je mat crno mjestimično prošarano sa zelenim pigmentima. Izbjegavala sam pigmente i nanosila samo crno sjenilo na cijeli kapak prateći prirodnu liniju oka bez ikakvog izvlačenja sjenila u npr. u mačje oko. Trik kako da vam ne pada sjenilo, tj da se ne trusi po obrazima je da nanosite sjenilo tako da ga takpate po kapku umjesto da ga kistom razmažete.
Onim što je ostalo na kistu  prošla sam ispod oka tek toliko da nastane tamna sjena.
Kako bi postigla smokey eye, gornju liniju sjenila sam izblendala Alverde velikim kistom za sjenila koje mi je pravo otkriće jer je jako mekano, super odradi posao, a jeftino (DM)!
Također sam napravila nekoliko poteza i ispod oka da nigdje nema oštih linija.

REVLON MATTE PINK POUT 002
BENEFIT WHO ARE YOU WEARING LG 39
TOO FACED COSMETICS MOON BEAM EYESHADOW
CATRICE EYEBROW SET
STILA BRUSH No. 10
SEPHORA SHADOW PAUPIERE LARGE 25

Nakon toga, poigrala sam se sa zelenim pigmentima i stavila ih u kut oka. Vlažnim STILA BRUSH kistom broj 10 zacrnila sam gornji rub trepavica i malo ga dignula na kraju da izgleda kao tuš.Na vodenu liniju stavila sam crnu olovku.
Nanijela sam dva sloja crne maskare MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT.

Popunila sam praznine u obrvama CATRICE SJENILOM ZA OBRVE - kistom koji dolazi uz njih. 
I okice su gotove!



Tekućim korektorom ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR u nijansi 01 light prekrila sam podočnjake, crvenilo oko nosa, stavila sam ga mrvicu na sredinu brade i centar nosa. Razmazala sam ga prstima.

Za konturu obraza - BRONZER i rumenilo - SVIJETLO ROZO koristila sam SEPHORA PALETU i kist ARTDECO.

Na usne sam stavila REVLON mat ruž u nijansi 2 i na njega BENEFIT sjajilo WHO ARE YOU WEARING LG 39.
I make up je gotov!

SEPHORA MAKE UP PALETTE
ARTDECO POWDER BRUSH

KOSA
Prirodno sam frčkava što za sobom nosi suhu kosu koja se teško rasčešljava, često ju peglam i zbog svega toga pazim da ju dobro nahranim i zaštitim. Zadnjih tri mjeseca koristim O'Rising liniju za kosu - šampon za jačanje kose i masku od kokosa koja je energetska bomba, te Sea Complex 3 komplet jednom mjesečno koji se sastoji od tri djela - šampona za kosu, i dvije maske: prva za duboku unutarnju regeneraciju i druga hidratantna maska sa aktivnim morskim ekstraktima.

Prije sušenja i oblikovanja, na kosu i vlasište, umasiram laperle MARIA NILA ROOT BOOST što mi digne kosu od tjemena bez tapiranja jer mi je kosa pregusta i duga pa zbog silne težine izgleda spljošteno na tjemenu. Nakon toga našpricam od istog proizvođača FLATTENING SPRAY da zaštitim kosu od sušila i pegle, rasčešljam ju, osušim, izravnam i na vrhove nanesem O'Rising silikonsko ulje.

Imam dvije pegle REMINGTON p&s MODEL S-1031 - srednje je širine i koristim ju kad radim valove po kosi, i HG PROFESSIONAL MODEL HG02WB - velika pegla isključivo za ravnu kosu.

HG HAIR STRAIGHTENER
laperle MARIA NILA ROOT BOOST
laperle MARIA NILA FLATTENING SPRAY

FASHION
''Ljetna obleka na jesenski način''



Sasvim slučajno sam odabrala ovu kombinaciju jer mi je sreća moja pseća skočila na prvotne traperice. Znači, na sebi sam nosila Monsoon crna majica sa zlatnim metalnim detaljima, Mango svijetlo bež kratke hlače sa presavijenim rubom, Tom Taylor vesta na cif do malo iznad koljena, tamne pamučne čarape i svijetlo bež ravne čizme.

 BEKS

To je to od mene za sada. Za bilo kakve komentare, prijedloge, sugestije, kritike,.. bila bih vam zahvalna.

No comments:

Post a Comment